perjantai 29. heinäkuuta 2022

Työnimi: Parisuhdeblogi

Vaikka sanoin tätä parisuhdeblogiksi kyse ei suinkaan ole siitä, että olisin nyt sanomassa mitä sinun on suhteessasi tehtävä, koska sinun suhteesi ei ole minun suhteeni. Minä en ole sinun suhteessasi. Sinun suhteesi on sinun ja se miten sinun puolisosi kanssa siinä etenet ei varsinaisesti kuulu minulle hevon vitun vertaa. Se, etenettekö te ei, kuulu minulle. Se, haluatko suhteesi kasvavan tai kehittyvän, ei kuulu minulle. Minä olen sinun suhteessa uilkopuolinen, joka ei tiedä sinun suhteestasi sinun puolisoon yhtään mitään. Se ei ole minun asiani.

Minä kirjoitan vain suhteestani omaan vaimooni. Kirjoitan vain siitä mikä meillä on toiminut ja mikä on meillä vienyt suhdetta eteenpäin. Kirjoitan vain siitä mikä on muuttanut meillä järkevää käytäntöä kohti maagista seikkailua

Vastaus parisuhteenne ongelmiin ei löydy parisuhdeblogeista, neuvojista, hyvistä ystävistä ja terapeuteista, jotka ovat kaikki poispäin suhteesta itsestään, vaan ratkaisu parisuhteen ongelmiin löytyy parisuhteesta itsestään. Ongelma, joka on kirjoitettu parisuhteeseen itseensä sisältää myös ratkaisun, joka aukaisee ongelman itsensä.

Parisuhteellisesti te olette se ongelma,
joka teidän on kohdattava yhdessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Matka patsaalle on yhtä olennainen kuin patsas

 Katsoimme Rakkaani kanssa elokuvan Peaceful Warrior joka pohjaan Dan Millmanin samannimiseen kirjaan. Muistin elokuvan henkisemmäksi , ja v...